چاي سفيد تيما ۵۰۴۰

دمنوش هاي لاغري

قهوه سبز ۱۱۱
دمنوش ديابت
قهوه ي سبز
چاي لاغري ۵۰۴۰
خريد دمنوش لاغري دربند
چاي دكتر سينا

چاي سفيد تيما ۵۰۴۰

چاي سفيد تيما

خواص چاي سفيد در طب سنتي
طب سنتي يكي از علومي است كه ريشه هاي قديمي دارد و در كشورهايي از قبيل چين و ايران هم سابقه استفاده از اين علم وجود دارد. در طب سنتي گياهان دارويي زيادي وجود دارد كه يكي از اين گياهان چاي سفيد تيما است كه ما در اين مقاله به طور كامل در مورد خواص آن براي شما صحبت كرده ايم.
در مورد فوايد چاي سفيد در طب سنتي چه مي دانيد؟
يكي از ظريف‌ترين و لطيف‌ترين انواع چاي در جهان، چاي سفيد تيما ۵۰۴۰ است كه از نظر مزه بسيار ملايم و طعمي نزديك به شيريني دارد. اين چاي در فصل بهار از غنچه‌هاي نشكفته برگ‌هاي درختچه‌هاي چاي سفيد به دست مي آيد؛ كه بايد گفت بنا به مطالعات انجام گرفته، يكي از مفيدترين و مغذي‌ترين انواع چاي در جهان است.
روش عمل آوري چاي سفيد به نسبت ساير انوع چاي از قبيل چاي سياه يا چاي معمولي متفاوت است به روش متفاوت فرآوري مي‌شود، در اين مورد بايد گفت كه برگ‌هاي چاي سفيد برخلاف چاي معمولي كه برگ هاي آن در معرض حرارت خشك مي‌شود و رطوبت خود را از دست مي‌دهند، به شيوه‌اي كاملا طبيعي و در مقابل نور خورشيد خشك مي‌شود.
در مورد تركيبات اين نوع چاي بايد بدانيد كه اين چاي غني از آنتي‌اكسيدان‌هاي مفيد و پلي‌فنل‌هايي است كه علاوه بر خواص درماني كه در برطرف كردن بيماريها دارنند، مي‌تواند از ابتلا به بسياري از بيماري‌ها و اختلال‌هاي جسماني نيز پيشگيري كنند.

شما براي خريد اينترنتي چاي سفيد تيما مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام به ثبت سفارش خود نماييد:

فروش چاي سفيد هر قوطي ۲۲ هزار تومان

براي خريد پكيج سه بسته اي چاي سفيد اعلا تيما با تخفيف ويژه با قيمت ۶۰ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد سفارش خود را به صورت تلفني با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ ثبت نماييد.

چاي سفيد

 

 

چاي سفيد تيما قيمت مناسبي داشته و داراي خاصيت بسيار زيادي است.هر چند قيمت چاي سفيد از ديگر انواع چاي بيشتر است، اما چون خواص درماني زيادي دارد، اين هزينه يك هزينه به جا و منطقي است كه نتايج خوبي را هم در بر دارد.

چاي سفيد قيمت مختلفي در بازار دارد و خواص آن تا حدودي براي عامه مردم معرفي شده است اما ما در ادامه مطالبي سودمند در اين خصوص براي شما گرداوري كرده ايم كه اميدواريم مورد استفاده تان قرار گيرد.
۱+۵ خاصيت درماني اين دمنوش
اگر مي خواهيد از خواص انواع چاي سفيد در طب سنتي بدانيد، بايد بگوييم كه دمنوش چاي سفيد علاوه بر كنترل كلسترول خون در بدن و همينطور كنترل چربي و فشار خون فوايدي ديگر هم دارد كه به شهرت درماني اين گياه دارويي كمك فراواني كرده است.
بايد بدانيد كه آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در چاي سفيد به عنوان يكي از مهمترين عنصر تركيبات اين نوع چاي، احتمال مبتلا شدن به برخي از انواع سرطان از قبيل ابتلا به سرطان روده، سرطان شكم و سرطان پروستات را كاهش مي دهد.
كساني كه مصرف اين دمنوش در رژيم غذايي روزانه‌شان گنجانده شده باشد، به ميزان كمتري نسبت به افرادي كه از اين نوع چاي استفاده نمي كنند، در معرض سكته‌هاي قلبي و مغزي قرار دارند و زندگي سالمي را تجربه مي كنند.
چاي سفيد ضدباكتري و ضدويروس است و همين خاصيت با خريد چاي سفيد  قابل دسترس است كه بدن را در مقابل بيماري‌هاي رايج در فصول سرد سال محافظت مي‌كند، پس اگر زياد سرما مي خوريد حتما چاي سفيد بنوشيد تا از ابتلا به سرماخوردگي نجات يابيد!
اگر در خانواده تان سابقه بيماريهاي استخوان و مفاصل را داريد، توصيه مي كنيم براي جلوگيري از ابتلا به اين بيماريها بويژه با بالا رفتن سن تان، با خريد چاي سفيد تيما  و نوشيدن آن كمك بزرگي به خود نماييد.. خوب است كه اين نكته مهم را بدانيد كه نوشيدن چاي سفيد به افزايش تراكم استخواني شما كمك مي‌كند و ميزان شكستگي‌هاي استخواني و ابتلا به بيماري‌هاي مفصلي استخواني را كاهش مي دهد.
اگر پوسيدگي دندان داريد و يا مي خواهيد از پوسيدگي دندان هاي خود جلوگيري كنيد، مصرف چاي  را در رژيم غذايي تان قرار دهيد. چرا كه اين دمنوش در تركيباتش فلورايد دارد و فلورايد موجود در دمنوش تهيه شده از چاي  از خرابي و پوسيدگي دندان‌ها پيشگيري مي كند.

چاي سفيد تيما

يكي از مشكلات رايج در بحث بهداشت دهان و دندان، پلاك هاي دنداني هستند كه باعث تحليل لثه و در نهايت از دست رفتن دندان در فرد مبتلا به پلاك دنداني مي شوند كه خواص چاي سفيد در طب سنتي را اگر مطالعه كنيد مي توانيد با كمترين هزينه و البته با كمترين عوارض از شر اين پلاك ها خلاص شويد و بهداشت دهان و دندان شما به بهترين نحو ممكن رعايت مي شود. پس اين نكته را به خاطر داشته بايد كه چاي سفيد از رشد پلاك‌هاي دنداني و پوسيدگي دندان‌ها به اين طريق جلوگيري مي كند. در اين راستا سعي كنيد براي تقويت دندان ها و لثه كودكان تان، انها را از دوران طفوليت با نوشيدن اين چاي مانوس كنيد.
يكي از دغدغه هاي افراد بويزه خانمها، داشتن پوستي شفاف و زيبا است كه نوشيدن چاي سفيد يكي از روشهاي رسيدن به اين هدف است. نوشيدن مداوم چاي سفيد عملكرد سلول‌هاي پوستي را بهبود مي بخشد و باعث جوانسازي سلول‌هاي پوستي مي شود. پس شما مي توانيد با مصرف چاي سفيد ضمن بهره بردن از ساير خواص آن براي سلامتي خود، پوستي درخشان داشته باشيد.

 

فروش چاي سفيد هر قوطي ۲۲ هزار تومان

براي خريد پكيج سه بسته اي چاي سفيد اعلا تيما با تخفيف ويژه با قيمت ۶۰ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد :

همچنين مي توانيد سفارش خود را به صورت تلفني با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ ثبت نماييد.

خريد چاي سفيد

چاي سفيد تيما مفيدتر از چاي سبز ؟
در مورد مقايسه چاي سفيد با چاي سبز بايدبدانيد كه برگ‌هاي اين نوع چاي همه خواص برگ‌هاي چاي سبز را دارند با اين تفاوت كه اثرگذاري چاي سفيد در مقايسه با چاي سبز در فرد مصرف كننده چند برابر است. در واقع چاي سبز و چاي سفيد داراي نقاط مشتركي هم هستند مثل اينكه هر دو جهت درمان و همينطور كنترل قند خون و چربي خون خاصيت دارند و هر دو كلسترول و فشار خون را پايين مي آورند اما مصرف چاي سفيد، اثرگذاري اش در مقايسه با چاي سبز چند برابر است زيرا چاي سفيد از غنچه‌هاي كال و نورس و بازنشده برگ‌هاي چاي بدست مي ايد و به همين علت سبب شده تا چاي سفيد امروزه در بسياري از كشورهاي مشرق زمين به خصوص در چين، ايران و هند در زمره پرفروش‌ترين و البته گران‌ترين چاي‌ها و دمنوش‌هاي طبيعي معرفي و شناخته شود.
مصرف چاي سفيد ضامن ايمني بدن‌ شما
بنا به گفته پزوهشگران حوزه تغذيه و درمانگران، روش هاي طبيعي زيادي وجود دارد كه با آنها مي توان از ابتلا به بيمارهاي مختلف پيشگيري كرد و يا در صورت مبتلا شدن، انها را درمان نمود كه يكي از اين روشهاي طبيعي درمان، چاي سفيد است. بنا به گفته اين پزوهشگران، نوشيدن چاي سفيد به صورت روزانه باعث تقويت سيستم ايمني بدن و جلوگيري از ابتلا به بسياري از بيماري‌هاي رايج در فصل پاييز و زمستان از قبيل سرماخوردگي، زكام و آنفلوآنزا مي‌شود.
از خواص چاي سفيد در طب سنتي بيشتر بدانيد
درمانگران ژاپني شيوه طبيعي درمان، در روش انجام كارهاي درماني بيماران خود از دمنوش تهيه شده از چاي سفيد براي درمان انواع دردهاي مربوط به استخوان، از قبيل دردهاي مفصلي و استخواني و درمان پوكي استخوان بهره مي گيرند.
چون سالمندان با مشكلات استخوان درگير هستند، توصيه مي كنيم براي تسكين درد اين دسته از بيماران به آنها چاي سفيد بدهيد تا مصرف كنند. گفتني است وجود آنتي‌اكسيدان‌هاي مفيد در چاي سفيد باعث مي‌شود تا اين چاي به يكي از پرطرفدارترين دمنوش‌ها براي سالمندان تبديل شود.
چاس سفيد بهترين نوشيدني براي شب خواستگاري!
در كشور ژاپن مرسوم است كه چاي سفيد در شب خواستگاري و به اصطلاح در شب بله برن سرو شود، چرا كه علاوه بر اينكه يكي از دمنوش‌هاي طبيعي و خوش طعمي است كه مورد پسند ذايقه آنها است، بنا به توصيه هاي علم طب سنتي بر اين اعتقاد هستند كه چاي سفيد آرامش بخش است و در نتيجه خانواده دختر براي مديريت بهتر مراسم خواستگاري و براي افزايش آرامش و ريلكسي اعضاي خانواده طرفين دمنوش چاي سفيد سرو مي‌كنند. خانواده ها با نوشيدن چاي سفيد ۵۰۴۰ استرس و اضطراب شان كاهش مي يابد و در نتيجه يك شب به يادماندني و پرخاطره‌اي توام با آرامش را براي خود رقم مي زنند.

شما براي خريد اينترنتي چاي سفيد مي توانيد همچنين با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴تماس گرفته وس فارش خود را تلفني ثبت نماييد.
پاي گفتگوي متخصصين درباره خواص چاي سفيد در طب سنتي
دكتر ابراهيمي متخصص درباره خواص درماني چاي سفيد گفت: چاي سفيد براي كساني كه قلب ضعيفي دارند و با مشكلات قلبي دست به گريبان هستند، بسيار مفيد است. او ادامه داد كه اگر در طول روز از انرژي كافي برخوردار نيستيد حتما به طور روزانه از چاي سفيد استفاده كنيد. اين متخصص متذكر شد اگر مزاج گرم داريد از چاي سفيد و مصرف آن پرهيز كنيد چرا كه باعث تپش قلب مي شود.
اين متخصص طب سنتي درباره خواص چاي سفيد گفت كه اين چاي براي كساني كه مزاج سرد دارند بسيار مطلوب است. و چنانچه طبع گرم داريد توصيه كرد چاي سفيد را با گياهي كه طبيعت خنك دارد مخلوط كنيم و مورد مصرف قرار دهيم. مثلا چاي سفيد را با آب‌ليمو مخلوط كنيم و مورد استفاده قرار دهيم تا آسيبي به قلب ما وارد نشود.
خواص چاي سفيد براي بيماران ديابتي‌كه انسداد عروقي دارند
دكتر ابراهيمي متخصص طب سنتي در ادامه افزود كه: چاي سفيد براي بيماران ديابتي‌ها كه از اسنداد عروقي قلبشان رنج مي برند و در عين حال طبيعت سردي دارند بسيار مفيد است.
به طور خلاصه در مورد خواص چاي سفيد در طب سنتي بايد گفت كه:
▪ كاهش كلسترول
▪ كاهش فشار خون
▪ تقويت دندان و لثه ها
▪ سلامت كلي استخوان (مناسب براي بيماران آرتريت و پوكي استخوان)
▪ ضدويروسي و ضدباكتريايي است
▪ كاهش قند خون
▪ در رقيق كردن خون،
▪ افزايش عملكرد، تقويت و سالم نگه داشتن رگ هاي خون
▪ آرام بخش قوي و موثر براي اعصاب
▪ پيشگيري از سكته قلب
▪ مقاوم در برابر سرماخوردگي و آنفلوآنزا
▪ كاهش دهنده علائم بيماري اچ آي وي
در نهايت بايد گفت كه براي درست كردن چاي سفيد، بهتر آن است كه اين چاي را در آبي با دمايي كمتر از دماي جوش تهيه كنيد تا طعم و عطر دلپذيرتري داشته باشد و رنگ شفاف آن انگيزه شما را براي نوشيدن آن چند برابر كند و شما با مصرف روزانه اين چاي منحصر به فرد از خواص درماني آن بهرمند شويد و از ابتلا به بيماريهاي مختلف خود را بيمه كنيد و زندگي خوب و سالمي داشته باشيد.

 

 

گياهان دارويي براي ديابت۱۱۱ قهوه اي , قيمت چاي سبز تيما , دمنوش گياهي لاغري دكتر سينا ,قهوه اي سبز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد