قهوه سبز اصل يكي از انواع نوشيدني مي باشد كه داراي طرفداران زيادي است. قهوه در انواع مختلف وجود دارد كه كاربردهاي تقريبا مشابه و تفاوت هاي ظريف با هم دارند. يكي از انواع قهوه، قهوه سبز سهله است. ما در اين مقاله طريقه مصرف قهوه ي سبز را به طور كامل مورد بررسي قرار داده ايم كه اميدواريم مورد استفاده تان قرار گيرد.
آموزش طريقه مصرف قهوه سبز فراوري شده
۱۵ دقيقه پيش از صرف صبحانه و ۱۵ دقيقه پيش از صرف نهار يك قاشق چايخوري پودر قهوه سهله سبز فراوري شده ترجيحا با عسل و مقداري زعفران به عنوان مصلح، را در يك فنجان آب جوش حل كنيد و پس از گذشت ۵ دقيقه آن را بنوشيد.
ذكر اين نكته ضروري است كه زمان و روش مصرف قهوه سبز به صورت اصولي به گونه مطرح شده در بالا است كه حتما ۱۵ دقيقه قبل از صرف صبحانه و نهار آن را مورد استفاده قرار دهيد. اگر براي رژيم لاغري و كاهش وزن از قهوه سبز استفاده مي كنيد، اين نكته مد نظرتان باشد كه سعي كنيد از مصرف مكرر و به دفعات زياد در طول روز خودداري كنيد، چرا كه مصرف بيش از ۳ بار در روز از قهوه سبز براي رسيدن به تناسب اندام، تاثيري زيادي در تسريع فرايند لاغري ندارد.
نوع ديگر از طريقه مصرف قهوه سبز براي كاهش وزن، به اين صورت است كه شما مي توانيد پودر قهوه سبز لاغري فراوري شده را مانند قهوه هاي عادي بجوشانيد و يا براي درست كردن آن از دستگاه هاي قهوه ساز استفاده كنيد.قيمت قهوه سهله در قايسه با ديگر برندهاي موجود در بازار بسيار مناسب و مقرون به صرفه مي باشد.شما مي توانيد جهت سفارش قهوه سبز به رذوش زير اقدام نماييد :

براي خريد اينترنتي قهوه سبز سهله مي توانيد به يكي از روش هاي زير همين الان اقدام به ثبت سفارش خود نماييد :

خريد قهوه سبز سهله در قالب يك بسته با قيمت ۳۹ هزار تومان

براي خريد قهوه سبز اصل در قالب پكيج سه ماهه با قيمت ۱۰۵ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

قهوه سبز سهله

خريد قهوه سبز به صورت پكيج براي شما با تخفيف در نظر گرفته شده است.

همانطور كه در بالا نيز مشاهده مي كنيد قيمت قهوه سبز سهله در مقايسه با ديگر برندهاي مشابه بازار بسيار مناسب و در عين حال مقرون به صرف نيز مي باشد.

چگونه با مصرف قهوه سبز رژيمي لاغر شويم؟
بنا به صورتي كه در فوق شرح داده شده است و طريقه مصرف قهوه سبز لاغري سهله تشريح شد، شما مي توانيد بهترين نتيجه براي كاهش وزن پس از استفاده از دمنوش قهوه سبز سهله را داشته باشيد. نكته اي كه بايد در اين مقاله به آن اشاره كرد آن است كه مصرف قهوه سبز بايد به عنوان نوعي مكمل در فرايند چربي سوزي و كاهش وزن در نظر گرفته شود چرا كه نوشيدن قهوه سبز در كنار ورزش و رژيم غذايي مناسب جوابگوي كاهش وزن شما خواهد بود.
در ادامه بايد در خصوص طريقه مصرف قهوه سبز به اين نكته اشاره كنيم كه در دنياي مكمل ورزشي از يك نوع عصاره با عنوان عصاره قهوه سبز يا GCE) Green Coffee Extract). GCE در چاي سهله يا قهوه خام يافت مي شود. هر چند اين عصاره در قهوه‌هاي معمولي هم وجود دارد اما بيشتر عصاره طبيعي آن طي عمل برشته كردن قهوه از ميان مي‌رود. در واقع بايد گفت كه, دانه‌هاي قهوه بطور طبيعي رنگ سبز دارند، اما چيزي كه شايع است آن است كه پيش از عرضه قهوه لاغري سهله به بازار مصرف، آن را برشته مي كنند كه در نتيجه اين فرايند عمل آوري، قهوه به رنگ قهوه اي در مي‌آيد.

شما عزيزان همچنين براي خريد قهوه سبز لاغري فوق مي توانيد با شمراه تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.شما در هر كجاي ايران كه باشيد براحتي مي توانيد اقدام به خريد اينترنتي قهوه سبز نماييد.

قهوه سهله

 

ضمن پرداختن به طريقه مصرف چاي سبز سهله در اين مقاله خوب است اين نكته را هم بدانيد كه كلروژنيك اسيد موجود در دمنوش لاغري سهله بسيار مفيد است و بر اساس پژوهشهاي متعددي كه انجام گرفته كلروژنيك اسيد به عنوان يك ماده پيشگيري كننده از ابتلا به بيماري‌هايي از قبيل بيماري‌هاي كبدي، سنگ كيسه صفرا، سيروز كبدي، سرطان كبد، ديابت، مقاومت به انسولين، فشار خون و يبوست و …. عمل مي كند.
قهوه ي سبز  لاغري را چگونه مصرف كنيم؟

چاي لاغري سهله به صورت دانه هاي قهوه معمولي به فروش مي رسد كه مي توانيد خريداري كرده و استفاده كنيد. به ازاي هر فنجان مي توانيد يك قاشق چاي خوري سر پر قهوه سبز را به همراه يك ليوان آب جوش در قهوه جوش ريخته و اجازه دهيد كه به جوش بيايد و دم بكشد .مدت زمان ۱۵ دقيقه براي تهيه چاي قهوه سبز كافي است .بعد ازآن لازم است كه از يك صافي رد كنيد تا كاملا رقيق و يكدست شود . بايد بدانيد كه طعم اين نوع قهوه هيچ ربطي به طعم قهوه ي معمولي ندارد. ميزان مصرف قهوه ي سبز را به روزانه دو فنجان محدود كنيد و در كنار آن از ديگري مواد غذايي يا نوشيدني هاي حاوي كافئين استفاده نكنيد. انواع مكمل هاي اين قهوه هم به صورت كپسول و قرص حاوي عصاره ي قهوه ي سبز نيز به فروش مي رسد. اين نوع مكمل ها را با مكمل هاي لاغري ديگر مصرف نكنيد. همچنين به ياد داشته باشيد قبل از شروع مصرف هر نوع مكملي اول نظر يك پزشك متخصص يا مشاور تغذيه را جويا شويد.

 

خريد قهوه سبز سهله در قالب يك بسته با قيمت ۳۹ هزار تومان

براي خريد قهوه سبز اصل در قالب پكيج سه ماهه با قيمت ۱۰۵ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرماييد.

دمنوش لاغري سهله

در كنار اثرات مفيدي كه دمنوش قهوه سبز دارد، بايد به اين نكته مهم توجه كنيد كه در صورت مصرف زياد قهوه سبز ممكن است دچار عوارض جانبي شويد، كه از آن جمله استرس، تپش قلب و مشكلاتي از اين دست است. همچنين اگر شما به كافئين حساسيت داريد، در مورد مصرف عصاره قهوه سبز بايد احتياط كنيد. كلرژنيك اسيد نيز ممكن است اثرات لاگزتيو داشته باشد و سبب اسهال شود.قيمت قهوه سبز لاغري در مقابل تاثير بسيرا بالايي كه مي تواند براي شما به ارمغان بياورد واقعا بسيار ناچيز بوده و شما با هزينه اي اندك مي توانيد نتيجه اي بسيار خوب دريافت كنيد.

كلام آخر اينكه, در عالم واقعيت, هيچ نسخه سحرآميزي به جز كاهش دريافت كالري و افزايش مصرف آن از طريق افزايش فعاليت و تحرك وجود ندارد. تمام گزينه‌‌هاي ديگر در كنار اين دو عامل اصلي, به عنوان يك تاثير جانبي و كمكي ايفاي نقش مي‌كنند كه تاثير واقعي آ‌ن‌ها زماني آشكار مي‌شود كه شما اصول كاهش وزن و پيگيري رژيمي را دنبال كرده باشيد.روش هاي مختلفي را مي توان براي كاهش وزن مورد استفاده قرار داد اما با توجه به اينكه قيمت قهوه سبز بسيار مناسب است و كاملا طبيعي نيز مي باشد به نظر بهترين روش استفاده از همين محصول است.

آموزش طريقه مصرف قهوه ي سبز سهله به روش دم كردن
روش دم كردن قهوه سبز :
لازم است اين نكته را بدانيد كه به علت اينكه قهوه معمولي را تفت مي دهند، نسبت به دمنوش سهله شكننده تر است و همين علتي است كه كار آسياب كردن قهوه سبز را با مشكل مواجه مي كند.
در ادامه به طور كامل درست كردن دمنوش قهوه سهله را براي شما آموزش داده ايم. پس از اينكه قهوه سبز را در آب سرد ريختيد، مخلوط به دست آمده را در قهوه جوش بريزيد و اجازه دهيد به مدت ۱۵ دقيقه بجوشد. بعد از آن قهوه به جوش آمد بايد بمدت يك ساعت صبر كنيد تا خنك شود. لازم به ذكر است كه هرچه اجازه دهيد كه اين نوع قهوه بيشتر بماند خوش طعم تر مي شود. بعد از خنك شدن قهوه مي توانيد قهوه را صاف كنيد و مورد مصرف قرار دهيد.
چون معمولا قهوه سبز تلخ تر از قهوه معمولي است، اگر مقداري عسل به اين قهوه اضافه كنيد مزه بهتري خواهد داشت.
شما مي توانيد از قهوه سبز براي چربي سوزي و لاغري بهترين بهره را بگيريد.

 

دمنوش قهوه سهله

زمان مصرف قهوه سبز
قهوه سبز يكي از انواع قهوه است كه تفاوت آن با قهوه معمولي در فرايند عمل آوري آن است. به طور معمول قهوه را براي كاهش وزن و چربي سوزي مورد مصرف قرار مي دهند، هر چند قهوه در هر نوعي داراي خواص بي شماري است؛ ما در اين مقاله مي خواهيم براي شما در مورد زمان مصرف قهوه سبز بيشتر صحبت كنيم كه اميدواريم براي شما مفيد باشد.
ساعت مناسب مصرف قهوه سبز چه ساعتي است؟
مطالعات متخصصين علوم تغذيه نشان داده اند كه بهترين زمان مصرف يك فنجان قهوه ما بين ساعت نه و نيم تا يازده و نيم صبح است؛ در اين بازه زماني قهوه بهنترين عملكرد را خواهد داشت.
اگر در مورد ساعت مناسب براي نوشيدن قهوه مي خواهيد بيشتر بدانيد، بايد گفت كه كافئين موجب فعل و انفعالاتي در هورمون كورتيزول مي‌شود. هورمون كورتيزول ساعت دروني بدن را تنظيم مي كند و هوشياري را در فرد مصرف كننده بالا مي برد.
خوب است كه اين نكته را به ياد داشته باشيد كه ميزان طبيعي هورمون كورتيزول پس از بيدار شدن از خواب شبانه بالا مي رود و ميزان اين هورمون در ساعات بعد بين ساعت ۸ صبح تا ۹ صبح نيز افزايش مي يابد.
بر اساس گفته هاي استيون ميلر، عصب شناس و محقق دانشگاه مريلند بر مبناي نتايج حاصل از پزوهش هاي انجام شده در اين زمينه: بهتر آن است مصرف كافئين را به بعد از ساعات افزايش هورمون كورتيزول در بدن موكول كنيم.
نتايج اين پژوهش نشان دادكه: مصرف كافئين در مدت زماني كه ميزان هورمون كورتيزول بالا است، سبب افزايش تحمل افراد به مواد حاوي كافئين مي‌شود، منظور آن است كه اكثر افرادي كه به خوردن قهوه در صبح به صورت مداوم عادت دارند در هنگام صبح به فنجان قهوه بيشتري براي تاثير مشابه احتياج دارند، چرا كه بعد از مدتي يك فنجان قهوه پاسخگوي اين نياز بدن آنها نيست.
اين محقق در ادامه گفت كه: در دو زمان ديگر از طول روز يعني در ساعات ۱۲ تا ۱ ظهر و ساعات ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ هم ميزان ترشح هورمون كورتيزول در بدن افزايش مي‌يابد.

خريد قهوه سبز

در مورد هورمون كورتيزول و نقش ان در بدن بايد بدانيد كه توليد كورتيزول در زماني كه دچار استرس هستيد، سبب انباشته شدن انرژي و تبديل آن به گلوكز مي‌شود كه توسط سلول‌هاي بدن مورد استفاده قرار مي گيرد.در نتيجه افزايش انرژي آزادشده در هنگام صبح و بيدار شدن فرد از خواب و پايان خواب شبانه، منجر به بالا رفتن هوشياري در فرد مي‌شود، اما نكته منفي ناشي از ترشح هورمون كورتيزول ان است كه احساس گرسنگي را افزايش مي‌دهد.

نكته پاياني كه در اين خصوصو بايد اشاره كرد آن است كه زمان نوشيدن قهوه در افراد به دليل چرخه ترشح هورمون كورتيزول در بدن آنان متفاوت است.
در هر صورت آنچه مسلم است آن است كه در صبح ها و پس از بيدار شدن قهوه سبز را مورد مصرف قرار دهيد تا براي فوايد آن از جمله خواص قهوه سبز بدن شما در بهترين موقعيت باشد و بتواند از همه خاصيت هاي قهوه استفاده مطلوب را نمايد.

داروي گياهي ديابتقهوه سبز ۱۱۱ , چاي سبز تيما , چايي لاغري دكتر سينا , سفارش قهوه سبز , دمنوش براي آرامش اعصاب  , خريد دمنوش دربند , پكيج لاغري ۵۰۴۰ , چاي سفيد قيمت